Strikkede kluter

Jeg har et lass med restegarn! Når jeg ikke har andre prosjekter på gang er det fint å få brukt opp noe av det. 

 Her har jeg strikket en del kluter, og disse er strikket i garnet Paris fra Drops.

Det ligger mange oppskrifter på kluter på sidene til Garnstudio, blant annet her.

#strikking #håndarbeid #hobby #garnstudio #kluter

6 kommentarer

fjellgeitbundingen

08.03.2017 kl.17:07

Imponert over at du får brukt opp restene også. Der er jeg ikke så flink som jeg burde.

handarbeidsglede

08.03.2017 kl.20:11

fjellgeitbundingen: Jeg er egentlig ikke så flink til det jeg heller, bare hvis jeg ikke har noen andre håndarbeider på gang:)

Strikkeiris

08.03.2017 kl.19:36

Koselig med hjemmestrikket kluter i fine farger

handarbeidsglede

08.03.2017 kl.20:08

Strikkeiris: Tusen takk!

Hobbystua

08.03.2017 kl.21:08

Supert og bruke opp garn på slike kluter og en kan da leke seg meg farger av det en har. Og det beste er at det er noe som kommer til nytte.-) Selv hekler jeg noen duker nå av bare restegarn og det blir noen fargerike glad-duker av det.-) En fortsatt finfin kveld:-)

handarbeidsglede

09.03.2017 kl.18:30

Hobbystua: Jeg har sett noen av de heklede dukene du har heklet tidligere, og de har vært kjempefine. Blir spennende å se de holder på å hekle nå! Ha en fin kveld.

52, Porsgrunn

Velkommen til bloggen min. Jeg er veldig glad i håndarbeid, og kommer til å vise frem noe av det jeg har laget. Jeg har også en datter som er glad i å strikke, og jeg kommer til å legge ut noen av hennes ting også. Jeg håper noen kan bli inspirert av å se på siden min, slik jeg selv blir av å titte på andre håndarbeidsblogger.