Strikket babydress

Jeg har veldig mye restegarn liggende, og av og til er det greit å få brukt opp noe av det.

Jeg hadde mye Drops Alpaca-garn, og fant en oppskrift på babydress her. 

Dressen er strikket på pinne nr 2,5.

#strikking #håndarbeid #hobby #babydress #garnstudio #dropsalpaca

5 kommentarer

Dazzy

21.02.2017 kl.00:49

Den var fin!

handarbeidsglede

21.02.2017 kl.13:39

Dazzy: Tusen takk!

Hobbystua

24.02.2017 kl.17:54

Heisan.-) En nydelig bukse og jakke har du strikket og samtidig fikk brukt opp restegarn til noe som blir brukt og sikkert satt stor pris på og få.-)) Og med tynt garn og pinner så blir babyklærne ekstra pene. �nsker deg en riktig så fin helg og kos deg for antar strikkepinnene ligger på lur.-))

Hobbystua

24.02.2017 kl.17:57

Ser nå at jeg fikk inn slike ufyselige bokstaver her,,er et problem som kommer på min data innimellom. Men du får bare slette kommentaren om du selv vil for er jo ikke lett og lese hva jeg skrev til deg.

handarbeidsglede

26.02.2017 kl.17:33

Hobbystua: Takk for hyggelige meldinger! Jeg får også slike rare tegn innimellom - vet ikke helt hva det kommer av.

52, Porsgrunn

Velkommen til bloggen min. Jeg er veldig glad i håndarbeid, og kommer til å vise frem noe av det jeg har laget. Jeg har også en datter som er glad i å strikke, og jeg kommer til å legge ut noen av hennes ting også. Jeg håper noen kan bli inspirert av å se på siden min, slik jeg selv blir av å titte på andre håndarbeidsblogger.